«Роль PR у корпоративному сегменті бізнесу»

На запрошення кафедри соціології та публічних комунікацій 1 травня 2024 року відбулась гостьова лекція кандидата соціологічних наук, соціологині, маркетологині, PR-менеджерки кампанії «VIDI» ЦИЛЮРИК Світлани на тему: «Роль PR у корпоративному сегменті бізнесу» для здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Соціальні комунікації та PR-технології» спеціальності 054 Соціологія. До лекції також долучилися здобувачі першого ( бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 "Соціальна робота" та 232 «Соціальне забезпечення»


Під час лекції були окреслені питання практичного застосування здобутих під час навчання Soft Skills; мета та практичне значення PR комунікацій в бізнесі, громадському та державному секторі; ефективна побудова корпоративної культури, іміджу та репутації; роль та значення соціології та методів соціологічних досліджень в реалізації проєктів та побудові ефективної комунікації.
Під час лекції здобувачі освіти продемонстрували свою професійну інтегрованість та активно долучилися до дискусії.