Керівництво факультету
КЕРІВНИЦТВО ФАКУЛЬТЕТУ СОЦІОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ
УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ
МИХАЙЛА ДРАГОМАНОВА
ЯРОШЕНКО АЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА - ДЕКАНКА
ДОКТОРКА ФІЛОСОФСЬКИХ НАУК, ПРОФЕСОРКА
ДЕКАНКА ФАКУЛЬТЕТУ СОЦІОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ
МИХАЙЛА ДРАГОМАНОВА
ORCID iD 0000-0002-8389-7639
H = 5 https://scholar.google.com.ua/citations
Кваліфікація
Наукова та викладацька діяльність з актуальних питань соціальної сфери. Розробка та викладання навчальних дисциплін «Соціальна політика», «Державне управління соціальною сферою», «Технології медіації», «Посередництво в соціальній сфері». Розробник ОПП «Соціальний інспектор» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Підготовка фахівців за освітньою кваліфікацією «Соціальний інспектор» та «Соціальний аудитор. Фахівець (з допомоги неблагополучним родинам, грошової допомоги дітям та ін.)».
Організація та проведення ряду міжнародних та всеукраїнських конференцій з питань соціального захисту, підтримки незахищених верств населення та надання соціальних послуг різним категоріям населення. Проведення семінарів, круглих столів, конференцій для представників регіональних структурних підрозділів соціальної сфери. Методичний супровід. Підготовка звітів за результатами проведення семінарів, круглих столів, конференцій та висвітлення їх на сайтах, розробка аналітичних матеріалів.
Координатор проекту підвищення кваліфікації міжнародного рівня, спільно з Вищою лінгвістичною школою (м.Ченстохова, Польща) та Вищої школи Гуманітас (м.Сосновець, Польща).
Організація та проведення курсів підвищення кваліфікації для фахівців соціальної сфери в Україні. Проведення тренінгових занять з питань підготовки медіаторів, зокрема для роботи з національними меншинами (спільно з МБФ «Чіріклі»). Експерт у ряді проектів МБО «Чіріклі».
Участь в курсах підвищення кваліфікації соціальних та медичних працівників з надання соціальних та соціально-медичних послуг для вразливих категорій населення з використанням ґендерно -чутливого підходу (спільно з МБФ «Громадське здоров’я»).
Участь у розробці програми курсів підвищення кваліфікації для фахівців соціальної сфери з напряму: «Організація та надання соціальних послуг сім’ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах в громаді».
Робота в координаційній раді проекту «Підходи до соціальної реформи: від інновації до традиції», за фінансової підтримки UNICEF.
Участь як керівника у ряді проектів держбюджетної тематики МОН України, голова експертної ради, член науково-технічної ради Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Член експертної ради МОН України з розробки наукових проєктів за рахунок державного бюджету.
Голова підкомісії НМК МОН України по розробці стандартів 232 спеціальності «Соціальне забезпечення» галузі знань 23 «Соціальна робота».
Вчений секретар спеціалізованої ради по захисту дисертацій Українського державного університету імені Михайла Драгоманова.
Автор понад 100 наукових публікацій.
Член редакційної колегії наукового журналу «E - methodology», м. Вроцлав (Польща).
Член редакційної колегії наукового журналу «Problemy nowoczesnej edukacji», м. Ченстохова (Польща).
Член редакційної колегії наукового журналу «Гілея» Українського державного університету імені Михайла Драгоманова.
- Рецензування наукових статей: «E - methodology» , м. Вроцлав (Польща), «Problemy nowoczesnej edukacji», м. Ченстохова (Польща).
Освіта та трудова діяльність:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, спеціальність - «Історик, викладач історії», диплом КВ № 10477580.
Кандидат філософських наук з 2004 року. Дисертацію захистила 09.10.2003 року у спеціалізованій вчені раді К 26.456.01 Інституту вищої освіти Академії педагогічних наук України (Диплом ДК №021821), спеціальність 09.00.03 - соціальна філософія та філософія історії. Вчене звання доцента кафедри соціології, управління та євроінтеграції присвоєно у 2006 році (Атестат 02ДЦ № 011488)
Доктор філософських наук з 2010 р. Дисертацію захистила 03.06.2010 року у спеціалізованій вченій раді Д 26.053.16 Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (Диплом Д № 008790), спеціальність 09.00.10 – філософія освіти.
2011 рік – професор соціології.
Доцент кафедри соціальної роботи та управління НПУ імені М.П. Драгоманова.
Доцент кафедри теорії та методології соціології НПУ імені М.П. Драгоманова.
Професор кафедри теорії та методології соціології НПУ імені М.П. Драгоманова.
Директор Інституту соціальної роботи та управління НПУ імені М.П. Драгоманова.
Завідувач кафедри соціальної політики НПУ імені М.П. Драгоманова.
Декан факультету соціології та соціальної політики Українського державного університету імені Михайла Драгоманова.
Науковий ступінь: доктор філософських наук, професор соціології.
Участь в проектах:
2012-2013 р.р. – керівник науково-дослідної роботи (прикладне дослідження) «Навчально-методичне забезпечення впровадження ідеологічних засад соціальної політики в сфері соціального захисту населення в Україні» (МОН України, державний бюджет).
2016 р. - керівник по створенню Арт-центру соціально-психологічної реабілітації дітей з числа ВПО «BARVA» – фінансувалось як Грант Президента України для обдарованої молоді.
2015-2017 рр. - керівник науково-дослідної роботи (прикладне дослідження) «Концептуальні засади управління соціальним захистом населення в Україні» (МОН України, державний бюджет).
2016 р. – методична допомога в роботі Центру захисту дітей «Наші діти» (Структурний осередок Німецько-Польсько-Українського товариства в Україні).
2016 р. – координатор курсів підвищення кваліфікації соціальних та медичних працівників з надання соціальних та соціально-медичних послуг для вразливих категорій населення з використанням ґендерно -чутливого підходу «Застосування гендерного підходу в сучасній соціальній роботі з вразливими категоріями населення та охороні громадського здоров’я» (грант МБФ «Альянс громадського здоров’я»).
2016 р. - член координаційної ради ЮНІСЕФ та Міністерства соціальної політики України «Підходи до соціальної реформи: від інновації до традиції».
2016-2017 рр. керівник та третер проекту «Партнерство для всіх: розробка стратегій соціально-економічного співробітництва між ромськими громадами та місцевими органами влади в Україні» (ENI/2016/376-039). Minority Rights Group Europe, зареєстрована за адресою: Üllői út 68. II.em. 15., H-1082 Budapest, Hungary (Угорщина), реєстраційний номер: Cg.01-09-906377.
2017 р. – розробник навчальних програм та навчального посібника курсів підвищення кваліфікації для фахівців соціальної сфери «Підготовка посередників для роботи в ромських меншинах» (спільно з МБФ «Чіріклі»).
2018-2020 рр. керівник проекту МОН Україні, що виконуватимуться з р. за рахунок державного бюджету «Комплексна соціальна допомога вразливим категоріям населення як пріоритетний напрям соціальної політики України».
2019 р.- консультант проекту UN WOMEN UKRAINE.
2021 р. - участь у розробці програми курсів підвищення кваліфікації для фахівців соціальної сфери з напряму: «Організація та надання соціальних послуг сім’ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах в громаді» (спільно ГО «Ліга соіальних працівників та НПУ імені М.П.Драгоманова»).
2022 – 2024 рр. експерт та консультант проєктів у співпраці з МБФ «Чіріклі».
Наукові публікації:
Ярошенко А. Формування професійної компетентності соціального працівника в умовах вищого навчального закладу : монографія/ А. Ярошенко, Е. Садовська. Вид-во WSL, Ченстохова (Польща), 2018. – 189 с. (монографія видана за кордоном).
Соціальний захист населення сучасної України: проблеми та шляхи їх вирішення: монографія // Ярошенко А.О. А.І.Андрющенко В.В.Харабет та ін., Маріуполь: ПДТУ, 2017. 246 с.
Соціальна політика сучасного українського суспільства: соціально-захисний контекст: монографія /А. Ярошенко, О. Тополь., О. Васюта, М. Коновалова, О. Патинок, І. Ткач, І.Чернін та ін. ; за заг. ред. д.ф.н., професора А.О. Ярошенко. К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2018. 260 с.) http://www.fspnu.npu.edu.ua/ua/13-novyny/337-navchalno-metodychne-zabezpechennia-dlia-studentiv-spetsialnosti-sotsialne-zabezpechennia
Ярошенко А.О., Вороненко О.В. Особливості розробки і реалізації соціальних проектів, що спрямовані на підтримку соціально незахищеної групи клієнтів / Problemy nowoczesnej edukacji/ Tom ІХ// Науково-методичний журнал, Ченстохова (Польща) 2020. С. 7-14
Ярошенко А.О. Андрушкевич Ф.Specyfika pracy specjalistów z dziećmi osób wewnętrznie przesiedlonych //Wychowanie w Rodzinie, Науково-методичний журнал, Вроцлав, 2019. ISSN2082 e-ISSN: 2300-5866
Yaroshenko A.O., Lyadneva A. Charity as a basis for working with heterogene-orus groups //Inklusion im Bildungbereich. Hildesheim – Zurich – New York, 2017 – 178. C. 11-22 https://hildok.bsz-bw.de/frontdoor/index/index/docId/593
Особливості надання медичних та соціальних послуг для вразливих категорій населення з використанням гендерно-чутливого підходу: Навч. Посібник. / Ярошенко А.О., Варбан М.Ю, ШульгаЛ.О. та ін / Київ: МБФ «Альянс громадського здоров»я», 2017. – 112 с.
Технології медіації в системі соціального забезпечення: методичні рекомендації до самостійної та індивідуальної роботи студентів. К.: Видавництво УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - 50 с.
Postmodern Picture of Reality of Scientific Knowledge: Evolution by Epistemological Diversity. Postmodern Openings, 11(3), 207-219. (2020). https://doi.org/10.18662/po/11.3/208https://lumenpublishing.com/journals/index.php/po/article/view/2995
Artistic Aspects of Embodiment of Postmodern Theater Practices in the Context of COVID-19 Pandemic. Postmodern Openings // Educationas a wayofhumanexistence. Revista Romanea scapentru Educatie Multidimensionala. Vol.12. No.3. (2020).
Paradigm methodology of modern educational phenomena. Laplage in Journal, 7(3B), p.97-104. https://doi.org/10.24115/S2446-6220202173B1496p.97-104 https://laplageemrevista.editorialaar.com/index.php/lpg1/article/view/1496 (2021).
Education as a Way of Human Existence in a Postmodern Society. Postmodern Openings, 12(3), https://doi.org/10.18662/po/12.3/324 DOI: https://doi.org/10.18662/po/12.3/324 (2021).
The System for Assessing the Quality of Education in the Context of the Development of Public Administration IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.9, September 2022 http://paper.ijcsns.org/07_book/202209/20220964.pdf https://doi.org/10.22937/IJCSNS (2022).
Pandemic as a Factor of Deformation of Social Time and Space in the Postmodern Community Postmodern Openings ISSN: 2068-0236 | e-ISSN: 2069-9387 Covered in: Web of Science (WOS); EBSCO; ERIH+; Google Scholar; Index Copernicus; Ideas RePeC; Econpapers;
Volume 12, Issue 4, pages: 272-281 DOI: https://doi.org/10.18662/po/12.4/374 (2021).
Тransformation of higher education in ukraine in the context of globalization Аd alta: journal of interdisciplinary research the authors, Hradec Kralove, the czech republic, email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/140141/PDF/140141.pdf (2024).
ХОМЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА - ЗАСТУПНИК ДЕКАНА
Науковий ступінь та звання: кандидат психологічних наук, доцент.
Коло наукових інтересів: психологія публічних комунікацій, соціологія сім’ї, соціологія девіантної поведінки, психологія саморегуляції.
Наукова діяльність:
Хоменко Н.В. Євтух О.В. Ідентичність представників національних меншин (спільнот) у контексті міжетнічної взаємодії: ключові аспекти динаміки // Міждисциплінарні дослідження складних систем. №23 (2023)
http://iscs-journal.npu.edu.ua/article/view/306881
Степико В.П., Хоменко Н.В., Черній Л.В. Соціологія сім’ї : навчально-методичний посібник. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – 197 с.
Участь у науково-практичних конференціях, круглих столах, семінарах, вебінарах тощо:
СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА: ВИКЛИКИ ЧАСУ // Міжнародна науково-практична конференція, 24 квітня 2024р., м. Київ УДУ імені Михайла Драгоманова;
УКРАЇНА У ПРОСТОРІ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ: СУСПІЛЬСТВО, МЕДІА, РЕФЛЕКСІЇ ВІЙНИ // ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція, Київ 2024 Державний торговельно-економічний університет;
Соціологія та сучасні соціальні трансформації// XVI Міжнародна конференція студентів та молодих науковців, 17 листопада 2023р., м. Київ Київський національний університет імені Тараса Шевченка;
НОВА ПАРАДИГМА ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ// V Міжнародна науково-практична конференція, 30 листопада 2023р., м. Київ УДУ імені Михайла Драгоманова;
ДОСТОВІРНІСТЬ СОЦІОЛОГІЧНОГО ЗНАННЯ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ, ЕМПІРИЧНИЙ ТА ДЕСКУРСИВНИЙ АСПЕКТИ / Участь у роботі круглого столу, м. Київ, 21 жовтня 2022р. Інститут соціології національної академії України;
Партнерство з закладами освіти та соціальними інституціями в контексті визначення соціальних та ціннісних орієнтацій сучасної молоді // Участь у роботі круглого столу, м. Київ, 23 червня 2022 року;
Особливості подолання негативних психічних станів у здобувачів вищої освіти// Журнал ІІ Міжнародна науково-практична конференція FUNDAMENTAL AND APPLIED RESEARCH IN THE WORLD, Бостон 23-25 вересня 2020;
Комунікація як невід’ємна умова інноваційного розвитку вищої освіти в Україні// Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) «Педагогіка партнерства: стан, проблеми, перспективи. Житомир, 28 жовтня 2020 р.
Проблеми саморегуляції у студентської молоді в комунікативному процесі // Х Міжнародна науково-практична конференція Соціальна політика: концепції, технології, перспективи, 28 вересня 2020 р, м. Київ НПУ імені М.П. Драгоманова
Соціалізація особистості під час навчання у ЗВО в умовах економічної освіти // ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Нова парадигма економічної освіти у контексті інноваційної моделі розвитку вітчизняної освіти ІІІ Міжнародна науково-практична конференція
Стажування та підвищення кваліфікації:
Онлайн-форум «Ментальне здоров'я» Київ, 23 травня 2024.; Підвищення кваліфікації за видом навчання за програмою підвищення кваліфікації (участь у конференції) обсяг (тривалість) 6 годин (0,2 кредити ЄКТС), форма: дистанційна;
Всеукраїнська онлайн конференція «Змішане навчання. Від теорії до практики» Київ, 25-26 вересня 2020.; Підвищення кваліфікації на онлайн-платформі Prometheus «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» (60 годин) 2 кредити ЄКТС листопад 2021; Всеукраїнська наукова онлайн конференція «Інтерактивні інструменти, технології та методи в освіті». Дніпро, 11-12 вересня 2021 р.; Підвищення кваліфікації на онлайн-платформі Prometheus «Практична соціологія для професіоналів медіа (30 годин) 1 кредит ЄКТС квітень 2024;
Вебінар «Академічна доброчесність: виклики, проблеми та песпективи». на базі Національного університету Запорізька політехніка Сертифікат на 0,5 кредиту ЄКТС (6 березня 2024 р.).
Другий національний Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021, 2-3 лютого 2021 р.; Підвищення кваліфікації «Лідери освітніх змін» (освітня платформа People): нові вимоги та можливості (через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus) 2022 р.;
ГОЛУБЕНКО ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА - ЗАСТУПНИК ДЕКАНА
Кандидат педагогічних наук, 13.00.05. - соціальна педагогіка 2015 р.
«Формування готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку»
БИБИК ДАР’Я ДМИТРІВНА - СЕКРЕТАР ВЧЕНОЇ РАДИ
Науковий ступінь
Доктор філософії в галузі Соціальна робота
Вчене звання
Доцент
Посада
Доцент кафедри соціальної освіти та соціальної роботи
Секретар Вченої ради Факультету соціології та соціальної політики
Голова Ради молодих вчених УДУ імені Михайла Драгоманова
Керівник Школи соціального лідерства
Науково-дослідницький профіль
GOOGLE SCHOLAR: https://scholar.google.com.ua/citations?user=vbgYjekAAAAJ&hl=uk
SCOPUS:
WEB OF SCIENSE https://www.webofscience.com/wos/author/record/ABD-3677-2020
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9947-8503
RESEARCHGATE: https://www.researchgate.net/profile/Daria-Bybyk
Особиста сторінка Facebook
https://www.facebook.com/darya.bak.1
Дисципліни, які викладає
Тренінг соціального лідерства
Соціальне партнерство
Інноваційні технології в соціальній роботі
Деонтологія
Стратегічне планування надання соціальних послуг
Освіта:
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ;
спеціальність 231 – Соціальна робота (2007-2011 рр.)
Присвоєно кваліфікацію: «бакалавр соціальної роботи; практичний психолог»,
2011р. диплом бакалавра з відзнакою.
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ;
спеціальність 231 – Соціальна робота (2011-2012 рр.)
Присвоєно кваліфікацію: «магістр соціальної роботи; практичний психолог»,
2012р. Диплом магістра з відзнакою
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ;
галузь знань – 23, спеціальність 231 – Соціальна робота, аспірант (2017р. -
2021р.)
Достроково захищено дисертацію на тему: «Формування соціального лідерства у
майбутніх соціальних працівників в умовах професійної підготовки», 2021 р.
Диплом доктора філософії (PhD) в галузі Соціальна робота ДР № 002349 від
03.09.2021р.
Сфера наукових інтересів
Соціальне лідерство, молодіжна соціальна робота, волонтерська та тренерська
діяльність, організація молодіжних неформальних осередків та шкіл з підтримки
лідерських ініціатив, соціальна згуртованість, надання соціальних послуг.
Список праць
Монографії за кордоном:
1. Bybyk D., (2024). Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх
соціальних працівників до соціального лідерства в контексті
трансформаційних змін в суспільстві. Aktualne problemy społeczne Ukrainy i
Polski. Nowe wyzwania w pracy socjalnej i edukacji: monografia. Red. nauk.: H.
Bejger, O. Lisovets, S. Borysiuk. Chełm: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych
w Chełmie; Chełmskie Towarzystwo Naukowe, 2024. 35-50 s.
Монографії в Україні:
1. Бибик, Д. Д. & Алєксєєнко, Т. Ф. (2020). Організація досвіду соціально-
педагогічного супроводу формування лідерських якостей у дітей-вимушених
переселенців засобами неформальної освіти. Т. Ф. Алєксєєнко (Ред.), Вимушені
переселенці: соціальнопедагогічні проблеми і досвід підтримки. (Колективна
монографія). (с. 149-180). Кропивницький: Імекс-ЛТД. URI:
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/723129
2. Бибик, Д. Д. (2019). Лідерство в сфері сталого розвитку: шляхи практичної
реалізації в умовах підготовки соціальних працівників. Г. Бейгер (Ред.),
Актуальні соціальні проблеми України та Польщі: соціально-педагогічний
аспект. (Колективна монографія). (с. 302-314). Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя. URI:
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/718341
3 . Бибик, Д. Д. (2023). Ціннісні орієнтації в структурі соціальних очікувань
учнівської молоді. Т.Ю. Куниця (Ред.) Соціальні очікування учнівської молоді
ХХІ століття. (Колективна монографія). (с. 47-59). Івано-Франківськ: НАІР. URI:
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/738180
Статті у наукометричних виданнях Scopus, Web of Science:
1. Kovalenko, I., Oros, O., Chorna, I., Borodinа, O., Zamashkina, O., & Bybyk, D.
(2022). Training Future Social Workers for Preventive-Corrective Work by Methods
of Neuropsychology and Neurocorrection of Deviant Adolescent Behaviour. BRAIN.
Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 13(2), 211-244.
https://doi.org/10.18662/brain/13.2/340
2. Povidaichyk, O., Demchenko, I., Savelchuk, I., Plisko, Y., Bybyk, D., & Kovalenko,
I. (2022). The Problems of Professional Training of Future Social Workers for
Research Activities. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 14(4),
94-120. https://doi.org/10.18662/rrem/14.4/631
3. Savelchuk, I., Bybyk, D., Zhytynska, M., Ivzhenko, I., Mikheiva, O., & Kunytsia, T.
(2021). Trends in the Development of Social Work: Postmodern Ideas and Prospects.
Postmodern Openings, 12(3Sup1), 143 -154.
https://doi.org/10.18662/po/12.3Sup1/356
4. Savelchuk, I., Bybyk, D., Hrebenova, V., Horban, Y., & Koshelieva, O. (2021).
Social competence of student youth: the experience of training in the educational
environment of the university under the conditions of the pandemic. Laplage Em
Revista, 7 (Extra-A), p.481- 490. https://doi.org/10.24115/S2446-622020217Extra-
A849p.481-490
Статті у зарубіжних виданнях:
1. Bybyk, D. (2020). Organisational and pedagogical conditions of future social
workers’ professional training for social leader ship. Intellectual Archive. – Toronto:
Shiny Word. Corp. (Canada), 9. (April-June), 2, 56-65. DOI:
https://dx.doi.org/10.32370/ia_2020_06_8
2. Bybyk, D. (2020). Social Leader ship: criteria, indicators and levels of 12 formation
in future Social Workers. The Modern Higher Education Review,5, 72-80. DOI:
https://dx.doi.org/10.28925/2518-7635.2020.5.7 (категорія «Б»).
3. Savelchuk I.B., Andriichuk N.M., Bybyk D.D. Internet educational resources aimed
at expansion of innovative opportunities for future social workers. Вісник
Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки.
2022. Вип. 1 (108). С.155-163. DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(108).2022.155-163 (категорія Б)
4. Bybyk D.D., Bak W.D. Cechy technologiczne kształtowania spójności społecznej
młodzież: doświadczenia międzynarodowe i krajowe, „Scientia”, 2024, nr 18, s. 95-
108.
Статті у фахових виданнях України
1. Слозанська, Г., Горішна, Н., Бибик, Д., Криницька, І. (2023). Соціальна
підтримка ветеранів/ветераном російськоукраїнської війни та членів їхніх
сімей у воєнний та повоєнний час. Social Work and Education, Vol. 10, No. 1.
pp. 47-62. DOI: https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.1.5
2. Бибик, Д., & Савельчук, І. (2023). Соціальна згуртованість молоді в Україні в
умовах воєнного стану. Social Work and Education, 10(1), 7–16.
https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.1.1
3. Бибик Д.Д. Ціннісні орієнтації учнівської молоді України в умовах воєнного
стану. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді:
зб. наук. праць. Вип. 26. Кн. 1. 2022. С. 43-54. DOI:
https://doi.org/10.32405/2308-3778-2022-26-1-43-54 (категорія Б)
4. Савельчук І.Б., Бибик Д.Д. Організація самостійної роботи студентів в умовах
дистанційної освіти в галузі «Соціальна робота». Науковий вісник
Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Ужгород,
2022. Випуск 1(50), С.252-255. DOI: https://doi.org/10.24144/2524-
0609.2022.50.252-255 (категорія Б)
5. Бибик, Д. (2021). Зміст та структура соціального лідерства майбутніх фахівців
у галузі соціальної роботи. Social Work and Education, Vol. 8, No. 2. pp. 138-
151. DOI: https://doi.org/10.25128/2520-6230.21.2.1 (категорія «Б»)
6. Бибик, Д. Д. (2021). Становлення феномену соціального лідерства у
науковому просторі соціальної роботи. Вісник Київського національного
університету імені Тараса Шевченка. Соціальна робота. - 2021. - Вип. 7(1).
С.14-18 DOI: https://doi.org/10.17721/2616-7786.2021/7-½ (категорія «Б»)
7. Бибик, Д. Д. (2020). Модель формування соціального лідерства у майбутніх
соціальних працівників в умовах професійної підготовки. Social Work and
Education, 7(4), 483-496. DOI: https://dx.doi.org/10.25128/2520.6230.20.4.6
(категорія «Б»).
8. Бибик, Д. Д. (2020). Освітнє середовище «Школи Social лідерства – «Student»
як чинник формування соціального лідерства у майбутніх соціальних
працівників. Університети і лідерство, 2, 87-96. DOI:
https://dx.doi.org/10.31874/2520-6702-2020-10- 2-87-97 (категорія «Б»)
9. Бибик, Д. Д. (2020). Педагогіка партнерства: виховуємо лідерів. Дошкільна
освіта в контексті ідей Нової української школи, 1, 24-31
https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31201/1/L_Harashchenko_TSDDDVvRI_202
0.pdf
10. Бибик, Д. Д. (2019). Специфіка підготовки студентів до впровадження
тренінгових технологій з розвитку лідерства у дітей вимушених переселенців.
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: збірник
наукових праць, 23 (1), 31-42. DOI: https://doi.org/10.32405/2308-3778-2019-23-
1-31-42 (категорія «Б»).
Навчальні, навчально-методичні посібники, методичні рекомендації:
1. Бибик, Д. Д. (2020). Тренінговий курс: тренінг з формування лідерських
якостей у дітей вимушених переселенців (з досвіду роботи «Школи Social
лідерства Student»). Т. Ф. Алєксєєнко (Ред.), Соціально-педагогічний
супровід дітей із сімей вимушених переселенців. (посібник). (с. 100-156).
Кропивницький: Імекс-ЛТД. URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/723131
2. Бибик, Д. Д. (2023). Діагностика ціннісних орієнтацій молоді. Т.Ю. Куниця
(Ред.), Діагностичний інструментарій соціальних очікувань (методичні
рекомендації). (с. 21-24). Івано-Франківськ: НАІР
Наукова робота з молоддю
1. Кліщ Катерина, Бибик Д.Д. Специфіка соціальних пробоем учасників бойових
дій та членів їх сімей. Освіта і наука − 2023. Зб. наукових праць. – К: УДУ
імені Михайла Драгоманова, 2023. – 885-887 с.
2. Бибик В. Ю., Бибик Д.Д. Проєктна компетентність майбутніх надавачів
соціальних послуг в галузі соціальної роботи. Соціально-освітні домінанти
професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти:
матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції:
збірник наукових статей. (м. Бердянськ, 27-28 жовтня 2021 р. ) Бердянськ.
2021. С. 150-155.
3. Сіврук А.С., Бибик Д.Д. Молодіжна соціальна робота в умовах військового
стану. Освіта і наука − 2022. Зб. наукових праць. – К: НПУ імені М.П.
Драгоманова, 2022. – 992-994 с
Наявність одного патенту на винахід або п’яти деклараційних патентів на
винахід чи корисну модель, включаючи секретні, або наявність не менше п’яти
свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір
Має 4 свідоцтва про реєстрацію авторського права на службовий твір.
Виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або
відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного
редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання,
включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового
видання, що індексується в бібліографічних базах
Виконавець держбюджетної науково-дослідної роботи: «Соціально-
педагогічний супровід дітей із сімей вимушених переселенців»
(фундаментальне), (реєстраційний номер РК № 0118U003106) (2018-2020);
Виконавець держбюджетної науково-дослідної роботи: «Моніторинг
соціальних очікувань сучасної учнівської молоді» (фундаментальне),
(реєстраційний номер № 0121U107573) (2021-2023);
Виконавець держбюджетної науково-дослідної роботи: «Технології
соціально-педагогічного супроводу дітей та молоді у період повоєнного
відновлення України» (фундаментальне), (державний реєстраційний номер
№ 0124U000695); термін виконання – 2024–2025 рр.).
Член редакційної колегії збірника наукових праць «Теоретико-методичні
проблеми виховання дітей та молоді» за напрямками: 01 – освіта (011 –
науки про освіту); 23 – соціальна робота (231 – соціальна робота) (2023 р. -
до тепер).
Рецензент Вісника Київського національного університету імені Тараса
Шевченка. Соціальна робота. зі спеціальностей 231 “Соціальна робота”, 053
«Психологія», 011 «Освітні, педагогічні науки» (2023 р. - до тепер).
Наукові проєкти та гранти
Учасник Міжнародної зимової школи «СОЦІАЛЬНІ ВИМІРИ
ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТУДІЙ» проєкту Кафедра Жана Монне «Соціальні та
культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES) - 620635-EPP-1-2020-1-
UA-EPPJMO-CHAIR (17-28 січня 2022 р.) – Certificate № WS2022-000020
(120 год./ 4,0 ECTS)
Учасник Міжнародної осінньої школи «КУЛЬТУРНА ТА МЕДІЙНА
ПОЛІТИКА ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ» проєкту Кафедра Жана Монне
«Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES) -»(SCAES)
- 620635-EPP-1-2020-1-UAEPPJMO-CHAIR (11-29 листопада 2022 року). -
Certificate № AS2022-00000007 (60 год./ 2,0 ECTS)
Учасник Міжнародної зимової школи «СОЦІАЛЬНІ ВИМІРИ
ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТУДІЙ» проєкту Кафедра Жана Монне «Соціальні та
культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES) - 620635-EPP-1-2020-1-
UA-EPPJMO-CHAIR (16-28 січня 2023 р.) - Certificate № 2023WS-0000081
(180 год./ 6,0 ECTS).
Робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій
МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного
агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної
комісії
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти зі
спеціальності «231 Соціальна робота» (2020 р. - до тепер).
Експерт з розгляду проєктів наукових досліджень і науково-технічних
(експериментальних) розробок (2024 р. - до тепер).
Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення у якості
експерта, тренера, консультанта, залученого спеціаліста
Залучений спеціаліст Служби у справах дітей та сім'ї виконавчого органу
київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації) 2014 р.-
2017р.
Консультант МБО "Міжнародний благодійний фонд" Інститут
благодійності" (2021р. - до тепер).
Спікер Соціально– освітньої академії «СОВА» Благодійного фонду «Карітас-
Київ» (2022р. - до тепер).
Тренер Школи соціального лідерства НПУ імені М.П. Драгоманова
(2017р. -2023р.)
Тренер проєкту ПРООН в Україні «EU4Recovery – Розширення можливостей
громад в Україні» (EU4Recovery) за фінансової підтримки Європейського
Союзу, (2023р. - до тепер).
Тренер проєкту ПРООН в Україні «Підтримка реабілітації людей з
інвалідністю, які отримали травми внаслідок війни» за фінансової
підтримки Уряду Республіки Корея та Уряду Німеччини, (2023р. - до тепер).
Тренер проєкту ПРООН в Україні «Сприяння безпеці людей в Україні
шляхом реагування на багатовимірну кризу, спричинену війною» за
фінансової підтримки Уряду Японії», (2024р. - до тепер).
Стажування за останні 5 років
Вища Лінгвістична Школа Інституту суспільних наук (м. Ченстохова,
Польща). Підвищення кваліфікації за програмою «Викладачі соціальних
дисциплін ЕС щодо підвищення якості викладання дисциплін соціального
спрямування» в обсязі 180 годин (6 кредитів ECTS), 2013 рік
Вища Лінгвістична Школа Інституту суспільних наук (м. Ченстохова,
Польща). Підвищення кваліфікації викладачів в межах проекту «Подвійний
диплом» в обсязі 180 годин (6 кред.ECTS). Сертифікат від 01 лютого 2017 р.
Національна академія педагогічних наук України ДВНЗ «Університет
менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної педагогічної
освіти. Підвищення кваліфікації за категорією «Коучингові технології у
діяльності керівника (науково- педагогічного, педагогічного працівника)
закладу освіти (м. Київ) в обсязі 180 годин (6 кредитів ECTS). Свідоцтво СП
35830447/0968-18, з 15.01.2018 р. по 15.06.2018 р.)
Державний інститут сімейної і молодіжної політики, програма
«Молодіжний працівник», 2021 р. (24 навч. год.). Тема: «Молодіжна
політика та робота із молоддю в громаді». Свідоцтво про підвищення
кваліфікації № МП 13684879-1152-21 від 11.10.2021р. (Міністерство молоді
і спорту, Державний інститут сімейної і молодіжної політики) (2021 р.).
Міжнародне науково-педагогічне стажування на тему «Фандрейзинг та
організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (на
базі Ягеллонського університету, кафедра Польсько-Українських Студій,
Польща) в обсязі 180 годин (6 кредитів ECTS). Сертифікат № SZFL-003144
від 12.05.2024 р. про стажування з 6.04.2024 р. по 12.05.2024 р.
Наукове закордонне стажування в галузі соціальної педагогіки та соціальної
роботи в обсязі 180 годин (6 кредитів ECTS) на базі Державної академії
прикладних наук в м. Хелмі, (квітень – листопад 2024 р.)
Участь у професійних об`єднаннях за спеціальністю:
Всеукраїнська громадська організація «Ліга соціальних працівників»
Асоціація міжнародного освітнього та наукового співробітництва
Міжнародна Асоціація шкіл соціальної роботи (International Association of
Schools of Social Work, IFSW)
Нагороди та відзнаки
відзначена Медаллю та пам’ятною Статуеткою спікера Соціально –
освітньої академії «СОВА» Благодійного фонду «Карітас-Київ», 2020 рік
Номінант щорічного конкурсу «Молодий вчений року» за результатами
діяльності у 2020 році. Номінація «Наукова школа (неформальна освіта)»,
2020 рік
отримала Лауреата Премії «Молодий вчений року» Всеукраїнського
конкурсу «Молодий вчений року – 2020» МОН України, 2020 рік
нагороджена Дипломом за активну участь у заходах міжнародної виставки «
Освіта та кар’єра» -2021 з упровадження педагогічних інновацій в
освітній процес, 2019-2021 рік
І місце у номінації «Кращий старший викладач року» Національного
педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 2022р
отримала Подяку за сприяння в організації та проведенні Всеукраїнського
конкурсу наукових робіт імені Олександра Яременка «Актуальні проблеми
молодіжної та сімейної політики» та участь у складі журі, активну
громадянську позицію і високий професіоналізм (наказ від 19.09.2022 №39),
2022р
Стипендіат Кабінету Міністрів України (від 04 листопада 2022 р. №6), 2022
р. - по тепер. час
нагороджена Подякою ректора за значний внесок у розвиток наукової
діяльності УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023 р.
нагороджена Дипломом ІІ ступеня за монографію «Соціальні очікування
учнівської молоді ХХІ століття» від НАПН України, 2024р.